Actie

Actie

Actie, actie, actie

 

Ken je die dagen dat je maar in je hoofd blijft zitten? Dat je van alles wil, maar niet weet waar je moet beginnen? Dat het lijkt alsof je alleen maar verzandt in alles wat moet en waar je je maar niet toe kunt zetten?

Ik heb het regelmatig dat ik heel veel te doen heb. Als het in mijn hoofd blijft zitten, dan blijft het me ook in de weg staan. Wat mij dan het beste helpt is om alles op te schrijven en af te vinken.

Voor mij werken op die momenten to-do lijstjes heel erg goed.

Ook in je bedrijf heb je vaak dingen die gedaan moeten worden. Dingen die niet direct wat met jouw diensten/producten te maken hebben, maar alles met jouw bedrijf en het krijgen van klanten.

Hoe vaak doe jij bijvoorbeeld wat aan marketing? Aan sales? Hoe veel tijd besteedt je aan bloggen of vloggen? Hoe vaak verstuur je een e-mail? Hoe vaak heb je klantcontacten? Hoe vaak laat je wat van je horen?

Eigenlijk zou je 80% van je beschikbare tijd met marketing en sales bezig moeten zijn in je bedrijf. Heel veel ondernemers komen hier niet aan toe. Bij lange na niet! Ze hebben de overtuiging dat ze dan teveel van zich laten horen, voelen zich dan al snel opdringerig of weten gewoon niet zo goed wat ze moeten doen.

Daarnaast willen ondernemers eigenlijk vaak gewoon bezig zijn met hun vak!

Ook zijn er inderdaad ondernemers die wel opdringerig zijn. Te pas en te onpas bieden ze hun diensten op een verkeerde manier aan. Ze gaan het contact niet aan met anderen en verwachten dat ze door een pb te sturen met hun product wel even die klant binnenhalen.

Of ze hebben een Facebookpagina vol met promotie! Daar zit echt niemand op te wachten…

Om resultaten te behalen, zul je toch echt met je marketing en sales aan de slag moeten gaan. Mensen jouw waarde laten zien en ze daarin te laten delen, zodat ze jou en jouw bedrijf kunnen gaan ervaren en vertrouwen.

En dan is het niet de bedoeling dat je dat eenmalig doet en vervolgens weer heel lang niets van je laten horen. Wist je bijvoorbeeld dat op Facebook maar een heel klein percentage van je fans een bericht te zien krijgen? En dat een ander bericht vaak weer aan andere fans wordt getoond. Dit geldt niet voor de fans die veel reageren. Zij zullen meer van je te zien krijgen, maar dat zijn dan ook de die-hard fans en zij zullen het niet erg vinden je vaker voorbij te zien komen!

Ik hoor zo vaak klanten zeggen: maar is het dan niet too much? Gaan mensen zich niet aan mij storen?

Eigenlijk zijn dat verkapte excuses. Excuses om niet alles te geven. Excuses om je niet helemaal te laten zien. Excuses om in je veilige, bekende wereldje te zitten. Excuses om ervoor te zorgen dat niemand ziet dat je eigenlijk gewoon worstelt met jouw eigen beperkende overtuigingen.

Maar feit is: als jij je niet laat zien, weet niemand dat je bestaat. Als je je diensten/producten niet market, weten klanten daar het bestaan niet van en als je niet aan sales doet, zul je niks verkopen. Oftewel: als jij niks aanbiedt, krijg je geen klanten!

En nee. Je hoeft niet iets aan te bieden, omdat je NU geld nodig hebt. Mensen hebben dat door en prikken er doorheen, waardoor ze geen klant bij je worden. Bied diensten en producten aan waar jij blij van wordt. Diensten en producten waarvan je weet dat ze je klanten echt verder zullen helpen!

Het enige dat telt is dat JIJ ACTIE ONDERNEEMT! Acties die bij jou en je bedrijf passen! Vind je dit lastig? Vind je dit eng? Weet je dat je het in je eentje niet vol houdt? Wil je eigenlijk wel een stok achter de deur?

Doe dan mee aan het online programma ACTIE, ACTIE, ACTIE wat de hele maand februari gaat duren! Op elke doordeweekse dag, ontvang je een e-mail met motivatie, oefeningen en uitleg over de verschillende acties die je zou kunnen en misschien wel zou moeten nemen.

In de weekenden zijn er geen mails, waardoor je kunt bijwerken als je onverhoopt achterloopt, vrij kunt zijn van opdrachten of gewoon op eigen houtje het geleerde voort kunt zetten!

Bovendien is er de gehele maand een ondersteunende Facebookgroep om ervoor te zorgen dat je gestimuleerd blijft om daadwerkelijk acties op het gebied van marketing en sales te nemen. Om ervoor te zorgen dat je verantwoordelijk wordt gehouden van je acties en natuurlijk om je vragen te kunnen stellen.

Als je er dan ook nog eens voor zorgt dat je elke dag daadwerkelijk een uur hiermee aan de slag gaat, zul je zien dat je na deze maand heel veel stappen hebt gezet, angsten voorbij bent gegaan en je goede ondernemerseigenschappen hebt eigen gemaakt. Bovendien zul je een groei van je bedrijf ontdekken!

En ACTIE, ACTIE, ACTIE zegt het eigenlijk al: kom in die actiestand!  Ook nu weer ga ik mensen belonen die snel in actie komen! Tot zondag is je investering slechts €27,- ex btw. Na het weekend gaat de prijs omhoog naar €47,- ex btw!

En nee…actie nemen wil niet zeggen dat je aan allerlei randvoorwaarden gaat voldoen. Actie nemen wil zeggen dat je actie neemt op de zaken die ertoe doen.

Ik ga niet eens een salespagina maken voor dit programma voor ik het ga verkopen.

Hier kun je je plek alvast reserveren!

 

Doe je mee? Als je op de salespagina wacht, kan het zomaar zo zijn dat de investering al omhoog is gegaan, aangezien ik niet weet wanneer ik er tijd voor heb!

Heb jij een vraag, comment of gewoon een leuke reactie? Laat het hier dan achter!

Leave A Response

* Denotes Required Field