Klanten krijgen met low-end producten

Klanten krijgen  Als bedrijf wil je klanten krijgen. Klanten, zodat je ook echt een bedrijf bent. Zonder klanten zal jouw bedrijf een (dure) hobby zijn. Maar hoe doe je dat nu? Hoe kun je er nu voor zorgen dat mensen inderdaad klant van je worden? Afgelopen donderdag heb ik er al een Facebook Live over…

Lees Verder →

Voor wie schrijf jij je teksten?

Sexy Sales Teksten

Teksten Heb jij al een klantmagneet? Wordt deze ook regelmatig aangevraagd? Vaak weten ondernemers niet zo goed hoe ze ervoor kunnen zorgen dat hun klantmagneet wordt aangevraagd. Ze hebben een hele mooie weggever, maar deze wordt amper aangevraagd. Het probleem zit hem vaak niet in die klantmagneet (al denken ze vaak van wel), maar in de tekst…

Lees Verder →

De vergelijking tussen grote evenementen en ondernemen

evenementen en ondernemen

Evenementen Groenlo, mijn woonplaats, staat dit weekend weer in het teken van ‘De slag om Grolle’, op 20, 21 en 22 oktober. Het is een terugkerend evenement (elke 2 jaar), wat nog steeds groeit. 2 jaar geleden trok dit evenement 40.000 bezoekers. Het hele centrum wordt weer omgetoverd tot een 17e eeuws tafereel. In het…

Lees Verder →

Schuld

Schuld

Degenen die mij al langer volgen, weten dat mijn situatie een paar maanden geleden totaal anders was dan nu. Dat ik behoorlijk wat schulden had en dat ik echt heel vaak op het punt heb gestaan de handdoek in de ring te gooien. Ja, ik had wel wat klanten, maar niet genoeg. Ik had een behoorlijk…

Lees Verder →

Genoeg doen van wat je het liefste doet!

Genoeg doen van wat je het liefste doet

Jij bent een ondernemer. Jij hebt een bepaalde boodschap, een bepaalde dienst of bepaald product dat je de wereld in wilt zetten. Waarschijnlijk bruis je van de ideeën om deze ook om te zetten in acties. Acties die hierbij horen en acties die gedaan moeten worden. Toch doen de meeste ondernemers niet consequent wat nodig is!…

Lees Verder →

Het opschalen van je bedrijf ten koste laten gaan van je klanten?

Het opschalen van je bedrijf ten koste laten gaan van je klanten

Voordat ik mijn relaas begin, wil ik toch even iets verduidelijken: ik ben een groot fan van opschalen! Als ondernemer is tijd nu eenmaal je kostbaarste bezit! Tegelijkertijd wil ik ook zeggen dat dit opschalen niet ten koste van alles moet gaan…   Wat is opschalen? Als je je bedrijf opschaalt, zorg je ervoor dat…

Lees Verder →

Ondernemen is…

ondernemen is

Gisteren stelde ik op mijn Facebookpagina de vraag ‘Waar denk je aan bij het woord ‘Ondernemen’? De blog die ik nu schrijf, schrijf ik n.a.v. de antwoorden die ik kreeg op deze vraag! De blog is echter gestoeld op mijn visie en niet direct op die van de personen die hebben geantwoord. Al kunnen we natuurlijk…

Lees Verder →

Hoe bereik je nieuwe potentiële klanten?

Hoe bereik je nieuwe potentiële klanten?

Nieuwe potentiële klanten bereiken is helemaal niet zo moeilijk. Dat heeft alles te maken met zichtbaarheid. Hoe zichtbaarder je bent, hoe gemakkelijker je nieuwe potentiële klanten bereikt!   Social media Via social media bereik je je potentiële klanten het gemakkelijkst. Via Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram,… Als jij regelmatig post en de interactie opzoekt, dan…

Lees Verder →

Tijd is het kostbaarste bezit van ondernemers

Tijd is het kostbaarste bezit van ondernemers

Alles in je bedrijf kun je vervangen. Je tijd echter niet. Als je een uur besteed hebt aan of in je bedrijf kun je dat uur niet terugkrijgen. Geld kun je vervangen door nieuw geld, bezittingen kun je vervangen, maar je tijd niet.   Tijdsmanagement Omdat je je tijd maar 1 keer kunt uitgeven,is het…

Lees Verder →

Jouw identiteit als ondernemer

Jouw identiteit als ondernemer

Wat wil jij als ondernemer? Waar word je blij van? Wat maakt jou gelukkig? Wie wil je helpen? Waarmee? Stuk voor stuk belangrijke vragen om antwoord op te krijgen als je gaat ondernemen. Wil jij een winstgevend bedrijf, dan zul je moeten zijn wie je in je allerdiepste ik ook echt bent. Om te slagen…

Lees Verder →

Page 2 of 5