Ongeduld maakt meer kapot dan je lief is!

Ongeduld maakt meer kapot dan je lief is

Ondernemers willen klanten. Logisch! Probleem is dat ze het vaak direct willen. Liever gisteren dan vandaag. In principe ook logisch, alleen heeft jouw klant hier echt geen boodschap aan. Sterker nog: jouw ongeduld zal ze waarschijnlijk ver uit je buurt houden!   Handelen uit ongeduld Als jij klanten nodig hebt, bijvoorbeeld omdat je nu ECHT…

Lees Verder →

Waarom membershipprogramma’s zo interessant zijn!

Membershipprogramma's

Als ondernemer kom je heel wat programma’s en cursussen tegen om je te leren ondernemen. Welke moet je nu kiezen? Dat is natuurlijk heel persoonlijk en zal voor iedereen anders zijn. Ik ben een groot fan van membershipprogramma’s en in dit artikel zal ik je vertellen waarom dat zo is!   Programma’s Veel programma’s die…

Lees Verder →

Twijfelen tot je je bedrijf op kunt doeken?

Twijfelen tot je je bedrijf kunt opdoeken?

Mijn hoofd zit vol. Mijn gedachten gaan alle kanten op. Ik wil een artikel schrijven, maar ik weet niet waarover. Ik ben al meerdere keren opnieuw begonnen, maar blijven twijfelen is geen optie! Dan maar mijn woordenstroom nu opschrijven en later een titel bedenken en ervoor zorgen dat ik een mooi zoekwoord heb. Ook zoekmachinevriendelijk…

Lees Verder →

Facebookmarketing: een kwestie van een lange adem?

Facebookmarketing: een kwestie van een lange adem?

Inmiddels is de challenge met ruim 800 deelnemers afgelopen! We waren bezig om 31 Facebookposts te maken in 5 dagen. Het maken van Facebookposts is belangrijk bij een goede Facebookmarketing. Tegelijkertijd hielpen we elkaar om elke dag een post in bereik te boosten! Deelnemers hebben ook geleerd tijdens de challenge om te zien hoe een…

Lees Verder →

Zichtbaarder worden door het organiseren van een challenge

Zichtbaarder worden door het organiseren van een challenge

Degenen die mij al langer volgen, weten intussen wel dat ik dol ben op het organiseren van challenges. Bij elke challenge die ik organiseer, ben ik erg zichtbaar voor de deelnemers. Hierdoor kom ik namelijk in contact met mijn ideale klant. Ik leer beter wat ze bezighoudt en daarnaast maakt dit mij heel erg zichtbaar. Dat…

Lees Verder →

Blokkades op prijzen

Blokkades op prijzen

Ondernemers hebben vaak te maken met blokkades op verschillende gebieden. Hierdoor blijven ze vaak onnodig klein. In dit artikel wil ik er een paar belichten en ombuigen in de hoop dat jij er wat mee kunt! Bedenk vooral het volgende: oordelen van anderen komen vaak voort uit de oordelen die jij ergens zelf over hebt!…

Lees Verder →

Hoe kan ik (meer) klanten krijgen?

Hoe kan ik meer klanten krijgen?

Weet jij nog hoe je je voelde toen je van de Kamer van Koophandel wegging met je inschrijving op zak? Weet je nog dat je dacht dat je heel snel een succesvol bedrijf zou runnen en dat klanten krijgen vanzelf zou gaan? Dat iedereen jouw klant wilde worden, omdat je nu eenmaal een fantastisch product…

Lees Verder →

Blogideeën om uit te putten

Blogideeën

Vandaag een blog met blogideeën. Ik moet zeggen dat ik zelf al een paar dagen enigszins moeite heb met het bedenken van content na in korte tijd heel veel artikelen te hebben geschreven en ik doe het dus in eerste instantie voor mezelf. Op deze manier heb ik de komende tijd ook weer wat om…

Lees Verder →

Ondernemen vanuit plezier

Ondernemen vanuit plezier

Als kind was ik dol op lezen, schrijven en acteren. Deze 3 dingen deed ik elke dag met veel plezier. Eigenlijk is dat ook altijd zo gebleven. Nu nog steeds. Als ondernemer is het handig om te weten wat je leuk vindt, zodat je het kan gebruiken in je bedrijf. Op die manier kun je…

Lees Verder →

Plannen: een verschrikking of een uitkomst?

Plannen

Veel ondernemers hebben een hekel aan plannen. Je weet namelijk niet hoe de dag gaat lopen. Maar als jij geen planning hebt, is het erg lastig om zaken die MOETEN GEBEUREN en waar je EEN HEKEL AAN HEBT, gedaan te krijgen. En elke ondernemer heeft wel één of meerdere klusjes waar hij/zij geen zin in…

Lees Verder →

Page 3 of 5