Blokkades op prijzen

Blokkades op prijzen

Ondernemers hebben vaak te maken met blokkades op verschillende gebieden. Hierdoor blijven ze vaak onnodig klein. In dit artikel wil ik er een paar belichten en ombuigen in de hoop dat jij er wat mee kunt! Bedenk vooral het volgende: oordelen van anderen komen vaak voort uit de oordelen die jij ergens zelf over hebt!…

Lees Verder →

Hoe kan ik (meer) klanten krijgen?

Hoe kan ik meer klanten krijgen?

Weet jij nog hoe je je voelde toen je van de Kamer van Koophandel wegging met je inschrijving op zak? Weet je nog dat je dacht dat je heel snel een succesvol bedrijf zou runnen en dat klanten krijgen vanzelf zou gaan? Dat iedereen jouw klant wilde worden, omdat je nu eenmaal een fantastisch product…

Lees Verder →

Blogideeën om uit te putten

Blogideeën

Vandaag een blog met blogideeën. Ik moet zeggen dat ik zelf al een paar dagen enigszins moeite heb met het bedenken van content na in korte tijd heel veel artikelen te hebben geschreven en ik doe het dus in eerste instantie voor mezelf. Op deze manier heb ik de komende tijd ook weer wat om…

Lees Verder →

Ondernemen vanuit plezier

Ondernemen vanuit plezier

Als kind was ik dol op lezen, schrijven en acteren. Deze 3 dingen deed ik elke dag met veel plezier. Eigenlijk is dat ook altijd zo gebleven. Nu nog steeds. Als ondernemer is het handig om te weten wat je leuk vindt, zodat je het kan gebruiken in je bedrijf. Op die manier kun je…

Lees Verder →

Plannen: een verschrikking of een uitkomst?

Plannen

Veel ondernemers hebben een hekel aan plannen. Je weet namelijk niet hoe de dag gaat lopen. Maar als jij geen planning hebt, is het erg lastig om zaken die MOETEN GEBEUREN en waar je EEN HEKEL AAN HEBT, gedaan te krijgen. En elke ondernemer heeft wel één of meerdere klusjes waar hij/zij geen zin in…

Lees Verder →

Fun, flow en zichtbaarheid gaan hand in hand

Fun, flow en zichtbaarheid gaan hand in hand

Weet jij nog hoe je als kind altijd uren de tijd leek te hebben om te spelen? Hoe het leek alsof je na schooltijd nog uren de tijd had om te spelen en te ontdekken? Hoe de dagen eindeloos leken te zijn, terwijl je je verloor in het moment en meeging met de flow? Hoe…

Lees Verder →

Inspiratie kwijt?

Inspiratie kwijt?

Inspiratie is broodnodig om content te kunnen creëren. Content voor blogs, social media en programma’s voor klanten. Meestal zul je ook echt wel genoeg inspiratie hebben. Maar wat nu als je even geen inspiratie hebt? Hoe kun je er dan voor zorgen dat je toch weer weet waar je over moet schrijven? Inspiratie halen uit…

Lees Verder →

Creëer jouw droombedrijf!

creëer jouw droombedrijf

Waarom ben jij ondernemer geworden? Welke verwachtingen had je hiervan? Hoe lang ben je al bezig? Zit je op de goede weg? Heb jij jouw droombedrijf gecreëerd? Jouw droombedrijf Grote kans dat jij lang niet alles hebt gecreëerd waar je naar verlangde op het moment dat je besloot om voor jezelf te beginnen. Weet jij…

Lees Verder →

Waarom Marketing en Sales niets met Snelle Jelles en Gladde Verkooppraatjes te maken hoeft te hebben

Marketing en Sales en Snelle Jelles en Gladde Verkooppraatjes

Het is de gruwel voor veel ondernemers: marketing en sales! Beelden van snelle en gladde verkooppraatjes poppen op in ons hoofd als we eraan denken. Hoe komt dit toch en hoe kunnen we een hele andere richting op met de marketing en sales?   Marketing en sales zijn vieze woorden Marketing en sales zijn voor…

Lees Verder →

Hoe je ondernemen leuk maakt voor jezelf en je klanten

Hoe je ondernemen leuk maakt

Is ondernemen leuk? Intussen ben ik vanaf 2009 ondernemer en ik vind het erg leuk. Ondernemen is leuk, zolang jij daarvoor zorgt. Hoe je dat doet, wil ik met je delen in dit artikel.   Hoe maak je ondernemen leuk? Er zijn meerdere factoren die ervoor kunnen zorgen dat ondernemen leuk wordt. Hier ga ik…

Lees Verder →

Page 4 of 5